Sevgidoji

Taze papatya ile saç rengi nasıl açılır ?

  Arkadaşlar merhaba. Uzun zaman oldu görüşmeyeli. Biraz netten uzak kalmıştım ama bomba bir yazıyla geldim canlarım . 💮💮💮






                                 











  Çiçeklere olan ilgimi yazılarımdan anlamışsınızdır zaten.Hepsi birbirinden mükemmel canlılar. Sevdiğim şeylerle ilgili araştırmalar yapmayı severim.Daha önceleri blogger arkadaşlarımın  yazmış olduğu yazıları merakla okurdum. Papatya saç rengi açar mı nasıl yapılır vs tarzında. Bu defa bir çılgınlık yapıp kendim bir tarif oluşturdum kısmen. Yani var olan tarife yeni malzeme kataraktan yeni bir tarif oluşturdum diyelim.
4 su bardağı taze papatya
2 adet ceviz yaprağı
1 avuç kadar hanımeli çiçeği
1 adet pembe gül yaprağı
1 adet limon ( kabuğunu rendeleyip biraz da suyundan bıraktım)
6 su bardağı su
boş parfüm şişesi
sivri uçlu tarak
Güneş ışığı
   **Dilerseniz oksidan açıcı da ekleyebilirsiniz ben kullanmadım doğallıktan yana olması nedeniyle ama daha açık renkler için kullanabilirsiniz.

Önce papatya ve limonu rendeleyip kaynattım 10 dk kadar ardından diğer malzemeleri bıraktım toplam 15 dk kadar kaynattım ben. Siz 20 dk da yapabilirsiniz. Suyun rengi sarı bir renk alıyor zaten sonra süzgeçten geçirin. Kürü iyice sıkın bütün pigmentleri suya karışmış olur. Su ılıyana kadar bekleyin.
   Uygulamak için sivri uçlu tarak ve boş parfüm şişesine ihtiyacınız olacaktır. Püskürtme yöntemiyle daha çok verim alırsınız. İyice uyguladıktan sonra 30 dk kadar güneşte bekleyin. ( Kuruması gerekiyor.) uygulamanın ardından duru su ile saçınızı yıkayın.Gözle görünür sonuç elde edeceksiniz bundan emin olabilirsiniz. Haftada 2 defa uygularsanız daha açık renkler elde edersiniz kızlar. :)
 fotoğrafları buraya bırakıyorum. Kolaylık sağlar umarım sizlere. Saçlarım son zamanlarda fazlasıyla sertleşmişti ama bu muhteşem karışımdan sonra anında kalıcı bir yumuşaklık kazandık. Hepinize tavsiye ediyorum.Bol güneşli günler dilerim... :)
                                                                                                                       SEVGİDOJİYLE KALIN.
                 



       



              
  




 



Devamını Oku »
Bu yazıyı paylaşabilirsiniz:

Blogger Destek : Populer yayınlar eklentisi tasarımı

Merhaba arkadaşlar popüler yazılar eklentisi için tasarımlar aşağıdadır.Umarım faydalı olur.

add blogger pupuler posts widget
Blogunuza nasıl ekleyeceksiniz?




populer post tasarımı
Tasarım-1 örnek görüntüsü


 Tasarım-1 kodu:
<style type="text/css">
.PopularPosts ul,
.PopularPosts li,
.PopularPosts li img,
.PopularPosts li a,
.PopularPosts li a img {
margin:0 0;
padding:0 0;
list-style:none;
border:none;
background:transparent;
outline:none;
}
.PopularPosts li a{text-transform: uppercase;

  font-size: 12px;
  text-align: left;
}


}
.PopularPosts li a:hover {}
.PopularPosts ul {
margin:.5em 0;
list-style:none;
color:black;
counter-reset:num;
}
.PopularPosts ul li img {
display:block;
margin:0 .5em 0 0;
width:100px;
height:100px;
float:left;
z-index:1;
border-radius: 50%;
  -webkit-transform: rotate(360deg);
     -moz-transform: rotate(360deg);
       -o-transform: rotate(360deg);
      -ms-transform: rotate(360deg);
          transform: rotate(360deg);
}

.PopularPosts ul li img:hover {-webkit-transform: rotate(-10deg);
     -moz-transform: rotate(-10deg);
       -o-transform: rotate(-10deg);
      -ms-transform: rotate(-10deg);
          transform: rotate(-10deg);}
.PopularPosts ul li {
background-color:transparent;
margin:0 10% .4em 0 !important;
padding:.5em 1.5em .5em .5em !important;
counter-increment:num;
position:relative;
}
/* Set color and level */
.PopularPosts ul li {margin-right:1% !important}
.PopularPosts .item-thumbnail {
margin:0 0 0 0;
}
.PopularPosts .item-snippet {
color: #666666;
font-family: 'Roboto', sans-serif;
font-size: 13px;
line-height: 1.5em;
width: 100%;
    background-color: #fff6fa;
    
    padding: 15px;
    margin: 1rem auto;
  border: 5px dashed grey;
    -webkit-filter: drop-shadow(5px 5px 1px rgba(0,0,0,0.7));
  filter: drop-shadow(5px 5px 1px rgba(0,0,0,0.7))
  box-shadow: 5px 5px 1px rgba(0,0,0,0.7);
    -moz-box-shadow: 0 0 4px #222;
    -webkit-box-shadow: 0 0 4px #222;
    box-shadow: 0 0 4px #222 
font-size: 10pt;
    cursor: help;

}
.profile-img{
display:inline;
opaciry:10;
margin:0 6px 3px 0;
}
</style>


<script src="//ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.11.1/jquery.min.js">
<script type='text/javascript'>
$(&#39;.popular-posts img&#39;).attr(&#39;src&#39;, function(e, t) {
return t.replace(&#39;/s72-c/&#39;, &#39;/s350-c/&#39;)
});
$(&#39;.popular-posts ul li .item-snippet&#39;).each(function(){
var txt=$(this).text().substr(0,60);
var j=txt.lastIndexOf(&#39; &#39;);
if(j&gt;10)
$(this).text(txt.substr(0,j).replace(/[?,!\.-:;]*$/,&#39;...&#39;));
});
$(&#39;.popular-posts ul li .item-content a&#39;).each(function(){
var txt=$(this).text().substr(0,60);
var j=txt.lastIndexOf(&#39; &#39;);
if(j&gt;=6)
$(this).text(txt.substr(0,j).replace(/[?,!\.-:;]*$/,&#39;...&#39;));
});
</script>
<link href="https://fonts.googleapis.com/css?family=Oswald:400,700" rel="stylesheet" type="text/css"></link>
Devamını Oku »
Bu yazıyı paylaşabilirsiniz:

Küçük Sır - Göz altı morlukları

   * Göz altı morlukları ve kırışıklıklarınız için 1 yumurtanın beyazı ve 1 tatlı kaşığı kahveyi karıştırıp göz çevrenize maske olarak uygulayın. İşlemi 2-4 hafta arası haftada 2 defa uygulamanız daha faydalı olacaktır.

Sağlıcakla genç kalın...😊
Devamını Oku »
Bu yazıyı paylaşabilirsiniz:

Küçük Sır - Saçlarınızın kurumasını istemiyorsanız

       * Saçlarınızı yıkarken şampuanınızı yalnızca diplere , saç kreminizi ise uçlardan köklere doğru sürün. Bu işlem saçlarınızın kurumasını engelleyecektir.
Devamını Oku »
Bu yazıyı paylaşabilirsiniz:

Küçük Sır - Cilt lekelerine çözüm

      Hepimizin sorunu olan cilt lekeleri. Ah şu lekeler. Ama tabi ki buna da doğal çözüm bulduk. Bir tane kuru soğanı blenderda çekip suyunu süzüyoruz. Daha sonra üzerine biraz elma sirkesi ekliyoruz.Lekeli bölgeye günde 1 defa sürerek 10-15 dk bekletip yıkayın.Karışımı bir kavonoza koyup tekrar kullanım sağlayabilirsiniz.2-4 hafta süresince kullanımda etkiyi göreceksiniz.

Güzel kalın,Sevgidojiyle kalın...
Devamını Oku »
Bu yazıyı paylaşabilirsiniz:

Küçük Sır- Günün yorgunluğuna iyi gelecek

  Merhabalarr. Bundan sonra arada bir böyle küçük sırları,minik tüyoları sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.Gerçekten faydalı olabileceğine inanıyorum.Ben bunları duyunca öğrenince mutlu oluyorum :) Umarım sizinde ilginizi çeker.


           O halde ilk bilgiyi bırakayım şuraya. Hepimiz yoğun tempolarda çalışan veya okula giden kesim olarak çok fazla yorulup stres altında kalıyoruz. Stres birçok hastalığın birinci sebebi maalesef. Uzak durmaya çalışmamız gerekir. Tüm gün akşam olmasını eve gitmeyi düşünürüz çoğu zaman. İşte en çok da bu zamanlar için  " Bir leğen içine su doldurup onun içerisine de 1 çay bardağı limon suyu ekleyin.10-15 dk kadar dinlendirin sonra ayaklarınızı suyun içine daldırıp tv karşısına geçebilirsiniz. Tüm günün yorgunluğunu stresini alıp götürecektir. Göreceksiniz anlatmama gerek yok :)
Devamını Oku »
Bu yazıyı paylaşabilirsiniz:

Saç Kremi/PANTENE pro-v 3 mınute mıracle

         Blogcanlarım selamlar. Bugün sizlere yeni keşfettiğim saç kremimden bahsedeceğim.
Uzun zamandır PANTENE saç şampuanlarını kullanıyorum. Aslına bakarsanız memnun muyum bende bilmiyorum. Çünkü saç dökülmelerime çözüm olmuş değil. Eğer saç dökülmelerine karşı bir öneriniz varsa yorum yazarsanız mutlu olurum.

PANTENE pro-v 3PANTENE pro-v 3

    Neyse konumuza gelelim. Geçenlerde Gratis alışverişi esnasında PANTENE'in "3 MINUTE mıracle " isimli saç kremiyle tanıştım. Denemeden yazmak istemediğim için yazısını geciktirdim. Zayıf ve yıpranmış saçlar için birebir etkili ve güzel bir saç kremi. Saçlarımı oldukça parlak ve yumuşak hissediyorum. Saçlar insana özgüven verir unutmayın. Saçlarınızı sevin koruyun bakım yapın.
     Buraya fotoğraf bakacağım ulaşmak isteyenler daha rahat bulabilirler arkadaşlar. Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim. Başka bir yazıda görüşmek dileğiyle...
Devamını Oku »
Bu yazıyı paylaşabilirsiniz:

Blog tasarım güncellemesi

Merhaba değerli blogger arkadaşlarım ve misafirlerim.Blog tasarımımı değiştiriyorum bu sebeple blogum da ziyaretiniz sırasında oluşabilecek hatalardan dolayı özür dilerim.

Daha önce kullandığım tasarımım fonksiyonluydu ancak deneme sürümü olduğu için ve internette ki ücretsiz temalar pek faydalı olmadığı yorumlarını görünce Blogger in bize sunduğu ücretsiz blog temalarının daha faydalı olacağına karar verdim.Blogger basit taması şuan aktif ve daha iyi bir görünüm için tasarım üzerinde çalışıyorum.

Daha önce kulandığım blog teması:SORA FAST



Kendinize iyi bakın.


Devamını Oku »
Bu yazıyı paylaşabilirsiniz:

Yolcu hapı deneyimim ( Metpamid )


Arkadaşlar merhaba. Bugün karşınıza her zamankinden farklı bir yazıyla geldim. Başlığımdan anladığınız üzere yolcu hapı deneyimim oldu.Sizinle paylaşmak istedim.Çünkü gerçekten mükemmel etkisiyle beni şaşırtan bir ilaç oldu. Otobüs yolculuğunu hem çok isteyen hem de mide bulantısından ötürü otobüs yolculuğu yapamayan çok insan biliyorum.Bunlardan biri de benim. 2 saatlik yol bile bana işkence gibi gelirdi. Üstelik yolculuk boyunca asla bir şey yiyip içemezdim. Geçenlerde 10 saatlik bir otobüs yolculuğum oldu.Bir akraba tavsiyesi sayesinde bu ilaca ulaştım.
metpamid yolcu hapı
Metpamid hapı

Yola çıkmadan 30 dakika önce falan 1 tablet (30 mg) yedim. Ve yolculuk boyunca gerçekten hiç rahatsızlık vermedi. Hiçbir yan etkisiyle de karşılaşmadım.Çok zevkli bir yolculuk geçirdim .Gayet güzel ve etkili bir ilaç olduğunu düşünüyorum.
Bildiğiniz üzere kullanmadığım veya denemediğim hiçbir ürünü sizinle paylaşmam. Prensiplerim ve sizler öncülüğümsünüz. İlacı eczanelerden bulabilirsiniz.Fiyatı konusunda bir bilgim yok.Sizinle fotoğrafını paylaşacağım daha rahat bulmanız açısından.
O halde ne duruyorsunuz otobüs yolculuklarına yelken açmaya hazırsınız. :)
Devamını Oku »
Bu yazıyı paylaşabilirsiniz:

Cildimizi neden nemlendirmeliyiz?

Çünkü
Nemsiz bir cilt susuz bir toprağa benzer.
Susuz bir toprağın görünümünü bilmeyen varsa fotoğrafı da yayınlıyorum.
susuz toprak
Susuz toprak görseli
cildi toprağa benzetelim görünümü
Cildimizde toprak gibidir bakılmadığı takdirde yukarıdaki görseldeki gibi cildimizde çatlaklar,lekeler gibi tahribatlar oluşur.

Kuru bir cilt her zaman tehlikededir.Cilt kuruyken esnekliğini kaybeder dayanıklığı azalır ve çabuk yıpranır,yaralanmalara sebebiyet verir.Bundan kaynaklı cilt canlılığını yitirir,lekeler ve kırışıklıklar oluşur sağlıksız bir görüntü ortaya çıkar.

Cilt kuruluğunun sebepleri:

  • Yetersiz su tüketimi ve beslenme
  • Kimyasal temaslar
  • Hava şartları
  • Yaş

Nemli bir cilt faydaları:

  • Cilt parlak bir görünüme kavuşur.
  • Cilt esnek bir hal alır darbelere karşı savunma yapar.
  • Güzel ve ışıltılı cildiniz sizi motive eder ve sizi stresten uzaklaştırır.
Cilt kuruluğunun önüne geçmek için:

  • Sıvı tüketimini kontrol etmek
  • Düzenli beslenme
  • Nemlendirici maske ve ürün kullanımı

Cilde dışarıdan müdahale(çatıdan) için cildi nemlendirmek önemli bir yöntemdir.Nemlendirme yapmak için bir çok doğal müdahaleler ve cilt nemlendirici kozmetik ürünler vardır.

Dikkat:Cildinizin yağlı olması nemli olduğu anlamına gelmemektedir.Ancak yağlı ciltler içinde uygun olan nemlendirme yöntemlerini cildine uygulamalıdır.

Sevgidoji blog da nemlendirici yöntemleri:
  • Buhar maskesi yapımı için tıklayınız
  • Aloe Jel | Dr. C. TUNA | Farmasi cilt nemlendirici kremi için tıklayınız.
  • ROSEMİX Naturel Cosmetics|Vaseline cilt nemlendirici için tıklayınız

Kendinize iyi bakın👋😘
Devamını Oku »
Bu yazıyı paylaşabilirsiniz:

Evde doğal tonik yapımı

Cildinize,evde doğal tonik! yapın.
Evde cilt bakımı için sürekli yeni ürün ve doğal bakım hizmetleri arayışındayım.Çevremde bu konuda tecrübesi olan insanlardan bilgiler alıp uyguluyorum.Bugun de size evde cilt temizleyici bu tonikle cilt güzelliğinize harika bir deneyim katacak.

evde maden suyuyla doğal tonik yapma
Maden suyu maske yapımı
Şimdi gelelim toniğimizi hazırlamaya,

Malzemeler:

1 şişe maden suyu
1/2 limon suyu
1 adet elma suyu
10 gr badem yağı
1 adet armut suyu

Hazırlanışı:

Tüm malzemeleri karıştırıp spreyli bir şişeye koyup her defasında çalkalayıp buzdolabında muhafaza edin.7 gün süreyle kullanabilirsiniz.Yatmadan önce uygulayınız.

maden suyunun faydaları
Maden suyu faydaları yazısını okumak için tıklayınız

Bu tonik cildinizi arındırıp rahatlatıcı his verecek.Kirlenen ve yağlanan ciltlerde göznekleri temizler cildi sıkılaştırıp ölü deriyi kaldırarak cildinizin canlanmasını sağlayacaktır.Gözenekler cildimizin nefes alma yeridir.Buranın tıkanması ciltteki yağ ve teri atmayı zorlaştırır.Bu sebeple cilt temizliğimize özen göstermemiz gerekiyor.

cilt gözenek tahribi,evde tonik yapımı
Gözenekleri büyümüş cilt örneği

Ancak değerli misafirler cilt temizliği gözenek açıyor ancak abartmamak lazım.Her şeyi cildimize uygulayıp cilt temizliği yapayım derken cildinizde tahripler oluşturabilirsiniz.Cilt temizliğinizi uygun zaman aralıklarında ve uygun yöntemlerle yapmalısınız.Ben cilt bakımı konusunda  profesyonel biri değilim fakat  kendi vücudumu ve cildimi tanıdığım için bana uygun olanı bulmakta zorlanmıyorum.

Gözenekleri uzun zaman bakım yapılmamış yağlanmış gözenekleri dopdolmuş bir cilt düşünün.Bu cilde bakım yapacağınız zaman etkisi büyük bir yöntem ile temizlediğinizde temizlenen gözeneklerde kocaman boşluklar oluşacaktır.Bu sebeple cilt temizliği yaparken günlük hafif düzeyde bitkisel sabunlarla ve belirli zaman dilimlerinde de maskeler ve destekleyici kozmetiklerle cilt bakımınızı tamamlamalısınız.

Değerli misafirlerim blog yazılarımda önceliğim doğal bakım için yazılar paylaşmak.Ancak ilerisi için destekleyici bakım krem ve kozmetik tanıtımlarını da deneyip sizlerle paylaşacağım.

Sağlıklı ve güzel bir ömür geçirmeniz dileğiyle.


Devamını Oku »
Bu yazıyı paylaşabilirsiniz:

üçü bir arada tek maske💪

🙈görmedim 🙉duymadım 🙊bilmiyorum demeyin!
maskede kampanya var
Maskede kampanya

Maske anlatımına geçmeden önce biz kadınlar ve indirim hakkında aşağıda yazılmış yorumları inceleyelim.

ekşi sözlükten alınmıştır:
kadınların kendinden geçtiği,şuurunu kaybettiği,bilinçsizce oraya buraya koşturup deniyecek kıyafet aradığı zamanlar,genelde mevsiz sonlarına rastgelir,erkekler açısından çok tehlikelidir mağazalarda bulunmak,ezilme ihtimali vardır...

çok ihtiyacım var. evet.

indirim sözcüğünü duymalarıyla birlikte içinlerindeki hayvani yanı ortaya çıkan kadınlardır.

mağazada şahin bakışlarıyla* etrafa bakan, gözüne kestirdiği malı rakiplerinden önce kapmak için atmaca gibi atlayabilen* ve onlarla aynı çeviklikte olan başkaları varsa sahip olma mücadelesinde gerekirse on kaplan gücünde olan kadınlardır.

avrupa futbol şampiyonası zamanı erkeklere benzerler. televizyon yerine kasiyeri, cips ve bira yerine de pazar tezgahına dönmüş reyonları koyun. özümüzde aynıyız, farkı yaratan sembolik anlatım.


İlginizi çekmiştir umarım.Biraz abarttım gibi ama farklı giriş olsun istedim.

Bu maskede her şey var:arındırma,gözenek sıkılaştırma,nemlendirme üç aşamalı günlük bakım rutinini tek maskeyle çözüyorsunuz.Yüz bakımı biz kadınların vazgeçilmezidir.Çünkü sürekli genç bir yüz ve cilt biz kadınların hakkı olduğunu düşünüyorum.

Cildiniz kuruysa sirke yerine Hindistan cevizini arttırabilirsiniz. Matcha tozu yoksa tarçın kullanabilirsiniz.Tamamen evde hazırlayabileceğiniz bir maske.

evde 3 in 1 maske yapımı

Evde doğal yollarla maske yapımı

Yüz bakımı için malzemeler:


  • Bir yemek kaşığı Sirke
  • Bir çay kaşığı Karbonat
  • Bir çay kaşığı Matcha Tozu alternatif(tarçın)
  • Bir çay kaşığı Kırmızı biber
  • Bir yemek kaşığı Bal
  • Bir yemek kaşığı Hindiztan cevizi yağı


Yüz bakımı maskesi hazırlanışı:

Malzemelerin hepsi bir kaba alınıp güzelce karıştırılır.Daha sonra bir fırça yardımıyla yüzünüze güzelce sürünüz.15 dk bekleyin yuvarlak hareketlerle ovalayıp daha sonra durulayın.Haftada iki kez yapın.

NOT:Maske biraz yakar ancak kısa süre sonra geçer.Tabi güzel bir yüz için bu kadarına da katlanalım.Deneyen arkadaşlar yorumları bekliyorum.

Devamını Oku »
Bu yazıyı paylaşabilirsiniz: