Sevgidoji: üçü bir arada tek maske💪

üçü bir arada tek maske💪

🙈görmedim 🙉duymadım 🙊bilmiyorum demeyin!
maskede kampanya var
Maskede kampanya

Maske anlatımına geçmeden önce biz kadınlar ve indirim hakkında aşağıda yazılmış yorumları inceleyelim.

ekşi sözlükten alınmıştır:
kadınların kendinden geçtiği,şuurunu kaybettiği,bilinçsizce oraya buraya koşturup deniyecek kıyafet aradığı zamanlar,genelde mevsiz sonlarına rastgelir,erkekler açısından çok tehlikelidir mağazalarda bulunmak,ezilme ihtimali vardır...

çok ihtiyacım var. evet.

indirim sözcüğünü duymalarıyla birlikte içinlerindeki hayvani yanı ortaya çıkan kadınlardır.

mağazada şahin bakışlarıyla* etrafa bakan, gözüne kestirdiği malı rakiplerinden önce kapmak için atmaca gibi atlayabilen* ve onlarla aynı çeviklikte olan başkaları varsa sahip olma mücadelesinde gerekirse on kaplan gücünde olan kadınlardır.

avrupa futbol şampiyonası zamanı erkeklere benzerler. televizyon yerine kasiyeri, cips ve bira yerine de pazar tezgahına dönmüş reyonları koyun. özümüzde aynıyız, farkı yaratan sembolik anlatım.


İlginizi çekmiştir umarım.Biraz abarttım gibi ama farklı giriş olsun istedim.

Bu maskede her şey var:arındırma,gözenek sıkılaştırma,nemlendirme üç aşamalı günlük bakım rutinini tek maskeyle çözüyorsunuz.Yüz bakımı biz kadınların vazgeçilmezidir.Çünkü sürekli genç bir yüz ve cilt biz kadınların hakkı olduğunu düşünüyorum.

Cildiniz kuruysa sirke yerine Hindistan cevizini arttırabilirsiniz. Matcha tozu yoksa tarçın kullanabilirsiniz.Tamamen evde hazırlayabileceğiniz bir maske.

evde 3 in 1 maske yapımı

Evde doğal yollarla maske yapımı

Yüz bakımı için malzemeler:


  • Bir yemek kaşığı Sirke
  • Bir çay kaşığı Karbonat
  • Bir çay kaşığı Matcha Tozu alternatif(tarçın)
  • Bir çay kaşığı Kırmızı biber
  • Bir yemek kaşığı Bal
  • Bir yemek kaşığı Hindiztan cevizi yağı


Yüz bakımı maskesi hazırlanışı:

Malzemelerin hepsi bir kaba alınıp güzelce karıştırılır.Daha sonra bir fırça yardımıyla yüzünüze güzelce sürünüz.15 dk bekleyin yuvarlak hareketlerle ovalayıp daha sonra durulayın.Haftada iki kez yapın.

NOT:Maske biraz yakar ancak kısa süre sonra geçer.Tabi güzel bir yüz için bu kadarına da katlanalım.Deneyen arkadaşlar yorumları bekliyorum.

Bu yazıyı paylaşabilirsiniz:

2 yorum:

  1. Genelde evde bulunan malzemelerle, doğal ve 3'ü bi arada olması harika :) Tarçını alternatif göstermeniz iyi olmuş tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim iyi akşamlar dilerim.

      Sil

Değerli misafirlerim yazılarımı paylaşarak daha fazla kişinin okumasını sağlayabilirsiniz.Yazdığım konular hakkında düşüncelerinizi lütfen yorum kısmında paylaşınız.
Sevgidojiyle kalın

Öne Çıkan Yayın

DefiLand

 🚨🚨🚨YATIRIM TAVSİTESİ DEĞİLDİR 🚨🚨🚨 İlk zamandan beri takip ettiğim ve elimde tuttuğum Defi Land oyun projesi hakkında şimdiye kadar ne...

SON YORUMLAR